Tentaplugg

Eftersom hunden min löper för tillfället och inte kan vara hos dagmatte är min mor på besök ett litet tag och tar hand om Saffe. Detta passar mig väldigt bra för tillfället då det är på tiden att jag börjar tentaplugga på allvar snart (läs: vilken dag som helst).

I dag fick vi hur som haver tid för en promenad tillsammans under eftermiddagen i det alldeles underbara vädret och det är bara att konstatera att hunden är tokig och ger mig i alla fall ett par ordentliga garv under promenaden. Nu senast när hon leker snöspruta och är fast besluten om att gräva sig så långt ner i VARJE snöhög hon ser. Det är ganska många vill jag lova...

Nåväl, nu ger jag mig in i litteraturens värld och pluggar lite... njure får det nog bli... eller vad tusan jag kör histologi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0