Virus och annat lajbans

Är nu inne i en intensiv period i skolan där det pluggas (?) virus för fulla muggar. Inte för att jag kan anklagas för att studera flitigt men jag har intentionerna i alla fall.
På väg hem från skolan idag hittade jag min mor och min hund några kilometer hemifrån. Så klart var jag ju tvungen att gå ut och busa med henne lite grand innan jag fortsatte hemåt och enligt mor min så hade det satt sina spår. Hon hade blivit en "aning" dragig och hon fick säga till henne på skarpen att gå fint.
Den lilla slyngeln har nu börjat med ett jäkla oskick och det är att äta upp bindorna i sitt tikskydd. Vi tycker vi håller stenkoll på henne men lik förbannat lyckas den äckelhunden. Nä, det här får se till att bli sista löpet.

I övrigt håller jag nu på med tårtdekorationer hela, och då menar jag verkligen hela, kvällarna. det bli femtioårskalas till helgen och dum som jag är åtog jag mig att göra tårtor. När jag gör en sådan sak så går jag ju dessutom in för det till hundra procent så nu tillverkas det skor och golfklubbor och kepsar och jag vet inte vad som sedan skall på en tårta. På fredag kväll lär den vara färdig och då slänger jag ut en bild på den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0