Beskäftighet

Tyvärr,  måste jag säga, fick jag återigen mina fördomar bekräftade vad gäller Veronica Wagner när jag kollade på Kvällsöppet igår. Jag har alltid haft svårt för henne och egentligen från början var det väl väldigt ogrundat men ju mer jag hör henne prata desto mer vill jag bara få henne att vara tyst.
Finns det mer beskäftig människa än vad hon är? Eller det gör det ju såklart men iaf... Hon avbryter och pratar i munnen på folk och då inte i en debattsituation utan tar helt enkelt bara över folks resonemang och börjar tala om sig själv. 

Hon må vara hur duktig gymnast som helst men kan hon då inte hålla sig till det och låta andra idrottare ta plats i offentligheten. (Jämför gärna med Emma Igelström som också var en barnstjärna och deltog i samma avsnitt av Kvällsöppet.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0