Nytt år och nya tag!

Veckomålen jag hade satt upp gick ju sådär eftersom jag for till Götet i måndags och kom tillbaka natten till fredag. Nu visste jag ju att detta låg lite på lut och lade ju in en liten brasklapp där ;)

Nu är det ju så då ny vecka men målen från förra veckan består. Fem minuter om dagen skall vi träna jag, Otto och Saffe på inkallning med störning/stanna med störning och nästa söndag skall Saffe veta vad "suck" betyder. Eftersom jag är ledig nu under veckan så tänkte jag också passa på att fara in och titta på hundar inne i stan.



På nyårsnatten tog jag faktiskt med mig Saphira ut vid tolvslaget eftersom vi bor rätt så långt ut på landet och jag inte räknade med några raketer direkt. Det visade sig att det var en hel del smällande runt om men vår hund är stencool vad gäller i alla fall den detaljen. Hon kikade lite på dem sedan satte hon sig på backen och tittade förundrat på dem men var inte rädd för fem öre... I och för sig har hon ju aldrig brytt sig nåt nämvärt om raketer men det är ju roligt att få det bekräftat i år igen att det är minsann inget att bry sig om :)

Kommentarer
Postat av: Titti

Det är så roligt med hundar som faktiskt kan vara med på tolvslaget! :)

2011-01-04 @ 15:34:57
URL: http://the0911.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0