Det löser sig...

...sa han som sket i Valhallabadet.

Ungefär så känns det just nu. I ett par timmar har jag nu suttit och tragglat mattetal (dosräkning) inför tentan på måndag. Den delen som rör dosräkning måste jag ha 100% rätt på och igår var jag fullt inställd på att kugga denna tenta.

Det var helt enkelt så att jag begrep inte ett enda tal men jag gav inte tappt utan räknade på, fick fel svar, kollade facit, begrep inte uträkningarna de gjort, skrev ändå av dem, försökte igen och igen och igen.

Detta gav tydligen utdelning för idag har det släppt. Nu har jag tagit mig igenom ett antal tal till, fått rätt svar och begripit varför. Fan vad jag är bra!

Nu återstår bara ett litet problem, att fixa en miniräknare till på måndag och hämta de kompendier jag saknar.

Skall nog gå vägen det här också ska ni se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0