Hufvudstaden

I veckan har vi haft väldigt mycket tid för inläsning inför deltentan som kräver 100% rätt. Självklart har jag spenderat denna tid på bästa sätt- genom att inte alls plugga utan istället träffa en vän som av olika anledningar befann sig i Stockholm. Men jag är fast övertygad om att det ger mig energi att göra saker jag tycker om så att jag sedan skall orka plugga. Som idag tex när jag ger mig av på fest ;)

Inser dock att jag nog måste ta mig till Den Stora Staden lite oftare, det är ju skitnära egentligen och dessutom väldigt trevligt där.

Nä, nu tänker jag på riktigt ta mig igenom minst två gamla tentor för att sedan börja ladda inför kvällen!


Sprang på den här i huvudstaden, tyckte den var frän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0