Tråkiga besked

En nära släkting till mig fick veta i början av sommaren att det man trott varit en segdragen lunginflammation i själva verket var lungcancer. Cancer som dessutom metastaserat och han hade fått en tumör i huvudet. På något sätt har det ändå verkat väldigt hoppfullt under sommaren, cellgifterna tog bra och tumörerna hade krympt till hälften av storleken. Han gick och köpte sig en liten båt i slutet av sommaren för att fira lite att det gått så bra...
.
MEN SÅ tillstötte komplikationer, en envis infektion gjorde att man var tvungen att avbryta all cancerbehandlig och ovanpå detta så slutade hjärtat att fungera normalt.
.
Och i lördags så kom då beskedet att han somnat in på sjukhuset.
.
Idag går mina tankar till min älskade morbror och till hans barn.
Jag älskar er och skall göra allt jag kan för att hjälpa och stötta!
.
.
http://www.youtube.com/watch?v=WsRdwVExSwg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0