Breaking up is hard to do-o...

Att så definitivt göra slut med en vän man älskat, det är hårt. Att veta att det är sista gången du ser din vän gör ont. Men det var tvunget att ske.

En vän som alltid funnits där när jag behövt dess sällskap, långa och många är de nätter vi skärmat av oss från världen och umgåtts med bara varandra. Så mycket har vi varit med om tillsammans. Det har också hänt att vi varit osams, att min vän gjort saker jag helt enkelt tycker är för djävligt. Behandlat mig som man faktiskt inte gör med en äkta vän. Trots detta och trots dina brister älskar jag dig lika fullt ut ännu.

Livet utan dig, utan ditt fina sällskap, utan vår samhörighet kommer att bli tomt!

Farväl mitt älskade Gamecube! Det var fint att känna dig men nu är det dags att gå vidare. Jag vet att Simon får en trogen vän i dig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0