Bästa grejen från bästa tjejen

Under jullovet bodde jag hos min polare sedan tonåren. Supergulligt av henne att låna ut sin soffa i två veckor (även om jag kom och gick lite) och ännu gulligare av henne att komma med en grym julklapp som, efter att jag öppnat den, fick marsipancigarren jag gav till henne att kännas jävligt tråkig.
Jag fick en P-mate!

Någon som vet vad det är? Nehej, inte det... Då skall jag berätta det. En P-mate är helt enkelt det som hädanefter kommer göra mina utekvällar så mycket enklare, det som kommer att göra att jag slipper långa toaköer och det som kommer se till att kisstänk på fötterna är ett minne blott.
Alltså med andra ord en pappersstrut som skall föras in mellan benen och gör så att jag som kvinna kan kissa i stående position precis som alla snoppförsedda människor.

Enligt instruktionerna på förpackningen är den mycket lättanvänd, man vecklar ut den försiktigt och utan att trycka ihop den för hårt, drar ner byxorna en aning/lyfter upp kjorteln och för trosan en bit åt sidan, placerar hålet i struten på rätt plats (vilken här benäms som "the flow area"), sträcker ut knäna och trycker rumpan bakåt så att struten kommer att peka nedåt. Mycket pedagogiskt får jag säga.

Med fördel kan denna produkt,
allt enligt beskrivningen, användas på en mängd olika ställen: i pissoaren, på bussen, på flyget, på stranden, på tältsemestern, i resväskan (misstänker att det menas "på resande fot"), på cykeln (förstår inte riktigt den bilden), på båten, på motorvägen, på tågspåret och icke att förglömma i köer. Här undrar jag på allvar om de menar att man skall hala fram den lilla fiffiga grejen i krogkön eller är det månne kassakön i mataffären som avses? Eller i vilka köer är det okej att kissa?

Jaja, jag ser fram emot första krogbesöket
då jag skall ta med mig min P-mate och sonika vandra förbi tjejtoakön och rakt in på herrarnas för att nyttja deras pissoar :).
Kan kanske krävas lite övning först dock så att det liksom inte hamnar utanför och rinner längs med benen. Jag menar, pissprov i burk är ju inte helt lätt att få till och då är man ändå nykter när man lämnar dem. Hur sjuttan skall det då gå när jag är lite rund om fötterna?




Kommentarer
Postat av: ~Sol~

Haha! Berätta gärna hur det gick. ;)

2012-01-12 @ 00:09:46
URL: http://vonnes.wordpress.com
Postat av: Marie

Det skall jag göra. Lovar! :)

2012-01-13 @ 23:10:03
URL: http://saffeochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0