Teletubbies på IKEA

Nej, jag går inte alltid klädd vrålsnyggt. Nej, jag är inte alltid sminkad. Och nej, håret är inte alltid stylat. Men någonstans går ändå gränsen för vad jag kan med att sätta på mig och visa mig bland folk i.
Av någon outgrundlig anledning åkte jag till IKEA igår (mycket ostrategiskt med tanke på att jag var smått bakis och igår var en söndag vilket innebär att hela IKEA förvandlas till ett utflyktsmål för barnfamiljer och som bekant tycker jag inte om barn, speciellt inte när jag är bakis och de helst av allt vill hem och högt och tydligt deklarerar detta för hela varuhuset...) och döm om min förvåning när jag ser en kvinna springa omkring i en grå mönstrad one-piece med.

Ni får säga vad ni vill om att de är såååå sköööna. Fine det kanske de är, jag har aldrig testat, men att klä upp sig som om man var på väg på maskerad med temat teletubbie förlåt, men det är bara fel!
(Dessutom har jag svårt att tro att de är bekväma, jag kommer ihåg de där pyjamasarna som var som en tunn overall och var populära när jag gick i högstadiet de var synnerligen obekväma och vred sig jobbigt runt kroppen.)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0