Ber om ursäkt för det abrupta avbrottet på förra inlägget...

...men jag var tvungen att gå och skära i lite bölder. Det är sådant man gör här.

I alla fall, efter det att vi käkat klart och wave-boardat så skulle ju naturligtvis studsmattan hoppas på. När så både Bengan och åttaåringen voltat så var ju jag bara tvungen och jag hade ju faktiskt gjort det bara några dagar tidigare.
Okej, jag förberedde mig lite mentalt eftersom det trots allt kändes som att jag skulle flyga all världens väg och landa långt utanför mattan förra gången. Mitt när jag tar sats och gracilt skall snurra runt mig själv börjar publiken snacka varpå jag kommer av mig helt och landar rätt på plytet, biter mig själv i tummen samtidigt som näsan träffar mattan och jag börjar blöda näsblod. Kanske inte någon syndaflod men ändå ett par droppar.
Alex och resten av gängen garvade ju så jag trodde de skulle avlida men vad fan det var ju bara att resa på sig och göra om det ett par tre gånger.

Nu har jag haft lite småont i olika kroppsdelar i två dagar men det var det helt klart värt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0