Hamburgerkedjekontrollanter i syne

Japp, idag har de kommit från en jättestor hamburgerkedja för att kolla att vi sköter hygienrutinerna. Även om jag nu tror att jag gör det så kan det ju inte hjälpas att man blir lite nervös när två karlar och en kvinna står med bister uppsyn i fejset och iakttar en när man jobbar.
Det känns lite som när man ser snuten ute på vägarna. Man kan vara helt bombsäker på att man gjort allt lagligt men likförbannat blir man nervös.

Nåja, jag hoppas de inte hade någonting att anmärka på vad gällde mig i alla fall. Jag stålade kniven och efteråt desinficerade jag den, tvättade händerna noga och såg hyfsat seriös ut.

På något vis kändes det mycket fel men ändå så rätt att slänga en leverbit på Bengan. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0