Sex och sånt

Ni vet i böcker, vilken genre de än tillhör, när det beskrivs hur folk ligger med varandra så är det vackert och fint   eller möjligen lite hårdare tag men det är i alla fall alltid smidigt. 
Kläder som smeks av eller möjligen faller av av sig själva, kroppar som alltid är lagom tempererade, ställningar som är helt perfekta, ögonblicket när båda ser stjärnor precis samtidigt.
 
Nu undrar jag om det bara är i min värld som det alltid finns en extra arm ivägen när man ligger och myser vända på sidan mot varandra? Hur man än gör är den armen alltid ivägen, domnar och blir helt obrukbar.
Är det bara jag som upplever klibbiga, svettiga kroppar med iskalla fötter som har hälar lika raspiga som ett sandpapper med grovleken 120 åtminstonde? Skulle kanske funka att slipa bort generande hårväxt med. Har hört att man gör sådant nuförtiden.
För tajta jeans som obönhörligen och varje gång fastnar i en klädsam korv strax nedanför knäna, precis där vaderna börjar bukta ut, finns det hos andra än mig?
Skärp med så krånliga öppningsmekanismer så att Rubiks kub ter sig som en piss i Mississippi i jämförelse, har ni upplevt dem?
När man i sin iver att hångla lite rör sig aningen för fort mot varandra och i lite fel vinkel så slår man emot tänderna på ett högst obehagligt sätt. Detta har i alla fall hänt mig lite då och då.
 
Jag skulle nog kunna gå på i all oändlighet i ämnet och tänker mig att det måste finnas fler därute som känner att det där helt smidiga sexet ofta uteblir. Missförstå mig inte nu, självklart är det ju ofta helt fantastiskt ändå. Men jag kan inte låta bli att tänka att min första tid som sexuellt aktiv (vilket var alldeles nyligen, jag lovar lilla mamma) kanske kunde känts aningen mindre pressande om jag inte trodde att sexet alltid skulle vara sådär smidigt.
Fast det klart, det kanske inte skulle vara så exalterande att läsa.
 
"De stannade till i hallen och lutade sig mot varandra varpå hon råkade trampa honom lite med vänsterfoten. Det var ju inte meningen men han stönade till av smärta. 
-Ooops, förlåt! sa hon fnittrande medan hon böjde huvudet bakåt för att han skulle kunna kyssa henne.
Han var så mycket längre än henne att det fick nacken att värka lite så hon föreslog att de skulle gå bort till sängen. Nu kunde han inte hejda sig längre utan kysste henne hårt och intensivt men råkade vara lite för ivrig och han kände nu hur tänderna slog emot hennes. Det var dock inget som la sordin på stämningen, hennes händer trevade sig ner längs hans höfter. Hon fastnade lite med ringen i hans byxhälla.
Snart hade hennes kalla händer letat sig fram till spännet på hans livrem och hon försökte desperat knäppa upp skärpet. Hon lyckades inte utan fick be honom göra det själv. Sedan var det hans tur att smeka av henne kläderna. Tröjan hade en klädsamt snygg och smal halsrundning som tyvärr hade den dåliga smaken att fastna i hennes ena örhänge.
-Aouch! Vänta lite så skall jag ta loss det...Hon plockade bort örhänget och drog sedan tröjan över huvudet.
Han knäppte upp hennes byxor och hon fick gå upp i någon slags obekväm form av brygga för att han skulle kunna dra ner dem över hennes rumpa, samma rumpa som trots att hon inte ens var tjugofem år fyllda sett till att skaffa sig åtta välplacerade celluliter. När slim-fit-extra-tighta-legs-design-jeansen kommit dragits ner förbi knäna tog det stopp. Hon var tvungen att resa sig upp för att vränga ut-och-in på denimtyget och ömsom dra ömsom trampa på byxbenen för att få dem av sig."
...osv osv osv.
 
Okej okej, jag fattar att det inte skulle funka så bra kanske. 
 
 

Kommentarer
Postat av: ~Sol~

Haha. Jag gillade i alla fall läsningen. :D

Svar: Härligt :D
Marie

2012-07-31 @ 23:35:27
URL: http://vonnes.wordpress.com
Postat av: Annapanna

EXAKT sådär är det! Än värre om man dessutom råkar ha barn - man måste vara tystare än när man smög för morsan o farsan - å ÄNDÅ kan en blöjbärande liten jäkel uppenbara sig i dörröppningen när det börjar bli intressant...

2012-08-06 @ 21:32:08
Postat av: Annapanna

EXAKT sådär är det! Än värre om man dessutom råkar ha barn - man måste vara tystare än när man smög för morsan o farsan - å ÄNDÅ kan en blöjbärande liten jäkel uppenbara sig i dörröppningen när det börjar bli intressant...

Svar: Hahaha! Jamen jag har hört talas om Bolibompasex :)
Marie

2012-08-06 @ 21:32:10
Postat av: Annapanna


Tro mig, Bolibompasex är en stor hoax! (Här måste du dessutom byta ut den ljuva romantiska bakgrundsmusiken till hysteriska damp-jinglar som Pomos piano å du förstår varför bolibompasex är en stor bluff...)

Svar: Hahahaha! Försöker föreställa mig hur det är att ligga till tonerna av Björnes Magasin :)
Marie

2012-08-07 @ 21:05:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0