Det är en liten värld

Jag får besök till helgen. Ser fram emot det. Självklart berättade jag ju detta för farsan och övriga i familjen här och lika självklart är det ju att de undrade av vem. Nu berättade jag då varifrån han kommer...och hur vi träffats (även om nu den historian inte är direkt smickrande för mig själv men  vad fan, lite kan man väl bjuda på...).
Så idag ringer telefonen och när jag svarar vrålar någon i örat på mig. Det var farsan som vart och köpt färg för firmans räkning och en av dem som jobbar där råkar komma från samma lilla ort som personen ifråga som jag skall träffa till helgen. Naturligtvis hade ju farsan kollat upp om han visste vem det var. "Känner du den där killen eller?" "Ja, han har dreads." "Nähä?" "Jasså."
Jorå, inte bara råkade han veta vem det var utan hade tydligen huserat honom och hans vän förra året under Metaltown.
Vad säger man? Synd att jag inte fick lite roligare detaljer än att de städat bra :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0