Då var den klar...

...ja, alltså bilden som skall in i mitt kandidatarbete. Bilderna vi har får ju inte vara tagna någon annanstans ifrån och nu känner jag inte riktigt för en handritad bild. Lösningen jag kunde komma på var ju då att göra en bild i paint. Gudarna skall veta att paint definitivt inte är gjort för att lämna möjligheter till variation och kreativt skapande. Näpp, det är högst begränsat vad man kan åstadkomma i paint. Nu har jag lagt x antal timmar på att få till en bild som på något vis ändå skall vara en hjälp till att förstå texten om cerebellums uppbyggnad. Tyvärr är det ju då så att den är utan färgskiftningar (omöjligt att göra i paint) och texten blir lite oskarp tror jag men det får gå. Inte fan gör jag ett nytt försök nu när jag hållit på i två dagar med det här.

Okej okej, ni skall få se resultatet.



Kommentarer
Postat av: M

Den är grym!

Ser skitproffsigt ut! Hade önskat att jag kunde säga att jag ser vad allt betyder, men då skulle jag ljuga...

Skitbra!

2012-05-23 @ 20:25:04
Postat av: Marie

Tack! Jag är faktiskt nöjd men eftersom jag är den jag är så anser jag ju att det alltid kunde vart lite bättre (jo men, hej hej, höga krav på mig själv)...

2012-05-23 @ 23:16:24
URL: http://saffeochjag.blogg.se/
Postat av: ~Sol~

Ser ut som om den är tagen ur en faktabok. Jag utgår därför från att den är rätt, även om jag inte på något vis förstår den. :)

2012-05-24 @ 21:24:01
URL: http://vonnes.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0