Tänk om jag hade hållit motivationen uppe

Nu under kvällen satt jag och letade efter en del gamla anteckningar och bilder som skulle kunna vara bra att ha nu nr jag måste kunna anatomin ordentligt. Eftersom jag nu börjat på röntgenavdelningen så måste jag ju se till att ha lite koll på hur saker ser ut där inne.
 
Fatta hur förvånad jag blev när jag började gå igenom mina gamla block och inser att mina anteckningar är sjukt snygga och strukturerade, det är färglagt och ritat och förklarat.Varför ser inte mina block nuförtiden ut på det viset? Nu är det mest ett evigt kladdande på ställen och i olika block, allt saknar sammanhang och en röd tråd. Fan inte konstigt att studierna gick bättre då. ...fast om jag nu skall vara riktigt ärlig så kommer jag ju i alla fall inte ihåg ett jota från den tiden då jag hade snygga block heller så det kanske är skit ska samma...

Kommentarer
Postat av: M.H

Åldern Marie...åldern...

2013-02-05 @ 22:39:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0