"Ät så mycket bullar du vill."

Så har denna fantastiskt långa dagen kommit till ända. Jag började i obduktionssalen vid åttasnåret i morses, körde på till tre i skolan, for vidare till Shell för att jobba mitt första pass och var tillbaka hemma i min lya nästan sjutton timmar senare.
 
Om jag sa att jag inte var trött sista två timmarna på jobbet och om jag sa att jag inte tittade på klockan sjuttioelva gånger mellan klockan nio och klockan tio så skulle jag ljuga friskt. MEN fan vilken trevlig arbetsplats. Det lilla jag fått uppleva av cheferna är än så länge bara positivt och arbetskamraterna, jag säger bara halleluja! Shit pommfritt vilka goa gubbar! 
Just precis i detta nu kan jag itne säga att jag längtar efter nästa gång jag skall jobba eftersom jag är rätt trött i fötterna men jag kan lova att det kommer inte kännas en minut tråkigt att gå dit nästa vecka. 
 
Så har ni inget bättre för er så kom och hälsa på mig i Boländerna vettja.
 
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0