Bära eller brista.

Japp. Nu är det färdigpluggat för min del. Antingen går det vägen imorgon eller så går det käpprätt åt pipsvängen.

Det är fint när man sitter med sista delen att plugga in sista timmarna före tenta och inser att mna faktiskt inte begriper ett jota. Min förhoppning nu är att det inte kommer några räkneuppgifter imorgon och om det ändå skulle göra det att jag i så fall lyckas knåpa ihop ett par poäng för att jag försöker mig på att använda formlerna i alla fall.

Nåväl, nu tigger jag om att ni skall hålla all tummar ni har för mig klockan nio i morgon.

(Ser fram emot att komma tillbaka till den normala världen runt tresnåret och då skall jag uppdatera mig på allt som hänt den senaste veckan.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0