När du får oväntat besök

Alltså så konstigt är det väl ändå inte? Somliga jag berättat det för (läs: en viss kusin och kanske någon annan) höll på att skratta knuten av sig när jag berättade. Men vad fan. Jag hade uppskattat det. Jag menar de åkta ju nästan en timma ända hit. Det enda de gjorde här var ju att plocka upp ett avdankat GameCube och sedan skulle de en timme tillbaka.
Då är det väl ändå inte mer än vanligt folkhyfs att jag bjuder in dem på kaffe? Såklart att jag gjorde det. Och trevligt var det dessutom. Att det sedan råkade vara två snygga grabbar någonstans kring 25 som parkerade sig vid mitt matbord (som de dessutom undrade var man kunde köpa men det är ju egendesignat så tyvärr...) gjorde ju inte precis fikastunden sämre.

Kommentarer
Postat av: ~Sol~

Äh, vad då? Klart de skulle ha lite kaffe, grabbarna! Hade gjort precis samma sak. :D

2012-04-30 @ 15:14:49
URL: http://vonnes.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0