Inte riktigt jag

Idag är jag ledig. Eller ja, ledig och ledig men jag är inte skolan. Planen var att skriva på mitt kandidatarbete. Det har jag inte gjort.
Det jag har gjort är att gå upp klockan sju (trots att det är en ledig dag), tvätta upp mitt enorma tvättberg, hänga detsamma (fast nu uppdelat i mindre och renare beståndsdelar) i hela min lägenhet, googlat bilder på masajer, druckit kaffe, ätit lunch, vilat lite, druckit mer kaffe, googlat nackdelar med ekologiskt lantbruk med hänseende till biologisk mångfald, lyssnat på Christer i P3, irriterat mig på min dåliga internetuppkoppling när jag lyssnat på tidigare sagda program och sedan avslutat det hela med att dricka lite mer kaffe och äta en eller annan godis.

Nu jäklar skall jag dock skriva färdigt min hemtenta och skicka in den så jag får ytterligare en bock på min att-göra-lista.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0