Det här, mina vänner, går åt pipsvängen!

Varför kan jag inte göra som alla andra? Varför kan jag inte bara tänka innan jag handlar? Vad i hela fridens namn gick fel när jag konstruerades?
Om jag hade tagit mig bara några få minuter och tänkt till innan jag valde kandidatarbetesämne kunde jag kanske och högst eventuellt (men inte särkilt troligt) kommit på att jag åtminstonde kunde googla fram ett ämnesområde där det gick att hitta information.

Men nähänej, så jobbar tydligen inte jag utan det poppar upp en tanke i mitt huvud och vips sitter den på pränt i ett mail och vips så trycks det på sänd och vips så har jag ett ämne stort som Sahara att genomsöka för att finna det där specifika speciella sandkornet...

Så här sitter jag nu, ett glas vin i handen (det är ju ändå fredag), lite Johnny Cash på spelarn och ett tomt worddokument framför mig. Hur går jag vidare nu då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0