Dålig uppdateringstakt här

Förlåt för att det saknats uppdateringar. Anledningen stavas Elitloppshelg. Och jag har överlevt helgen och det med bravur minsann.
Jag har ju blivit varnad för denna helgen, att man minsann bara super inte sover, går på trav bakfull med rejäl skallebank. Visst gjorde vi väl detta också men fasen om jag inte lyckades hålla mig i skinnet på lördagen. Jävligt strategiskt visade det sig för när jag rullar in på stallbacksparkeringen vid Solvalla för att påbörja mitt pass som hästvakt (ja, alltså jag skulle titta på en stjärnhäst och alla som rörde sig i dess närhet, mota bort eventuella inkräktare och se till så att ingen stoppade i hästen något den inte skulle ha i sig) visade det sig att de hade nykterhetskontroll på varenda käft som svängde in på p-platsen. Visst blir man väl alltid lite orolig? Även om mna vet att det inte borde vara någon fara...

Jaja, tydligen blåste jag grönt i alla fall eftersom han önskade mig en trevlig dag och lät mig köra vidare.

Nu är det slutspurten här i tre fyra dagar innan det inträffar. Det där underbara som händer studenter varje år vid den här tiden. Japp, ni gissar rätt! SOMMARLOV!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0