Fredagkväll - fan vad jag är töntig

Alltså, nu sitter jag här lite smålullig efter nåt glas vin eller så, och känner mig som ensammast i världen.
 
Det töntiga i det här är ju att det är självvalt. Jag hade en inbjudan att följa med till Stockholm, äta god mat och fredagsmysa. Jag tackade nej. Jag hade en inbjudan att komma ner på stan och dricka lite öl med två kursare och lite fler. Jag gick inte dit.
Jag har dessutom haft världens trevligaste fyratimmarsfika och var inte hemma förrän efter klockan tio... Trots detta känner jag mig just som den ensammaste människan på jorden. 
 
Jag ringde min mor för lite pepp vilket hjälpte en kort stund, tittade på en film jag hade hyrt men den vart ju rent av än mer deprimerande, messade Alex lite vilket iofs fick mig att garva en bra stund... Men nu då? Jag kanske får sova helt enkelt. Skall ju ändå upp och sälja Prollen i morgon. Bäst att vara pigg och fräsch. (Nämnde jag att jag skall vara där klockan ett?)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0