Heureka!

Jag tror minsann att jag funnit lösningen till hur jag skall klara räknedelen på min tenta idag, den stavas e-m-m-a. Eller i alla fall så gav hon mig nyckeln till hur jag skall förstå det hela bättre. Hon har helt sonika benat ut hela räkneprocessen i sju steg, sju små små steg som talar om i vilken ordning jag skall göra det hela.
Igår skrev jag av stegen, gick hem och satte mig och räknade och vips visade det sig att jag förstod... Faktiskt förstod på riktigt så nu är jag inte det minsta orolig.
Dessutom talade Elin om för mig att jag inte alls behöver räkna så krångligt som de gör i facit. Fasen varför har ingen berättat det förut?

Okej, håll tummarna nu för att jag sätter den!

Kommentarer
Postat av: ~Sol~

Håller tummarna

2011-11-07 @ 13:39:34
URL: http://vonnes.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0