En dag i Norrköping

Idag har vi varit i Norrköping. Maria, hennes mamma och jag for till Norrköping för att hälsa på hundarna. Det blev en lång dag och nu är jag trött men slutsatsen av dagen är ändå att jag tror att de har det fint där nere. Hon som tagit över hundarna har hjärtat på rätta stället. Men visst känns det att åka därifrån! Min lilla knasfia som jag känner så väl, som pussar så mysigt och som luktar så gott... Fel känns det men ändå rätt på något vis. Hon kan ju faktiskt inte bo här...och dessutom är hon ju så glad över att få bo med brorsan.
Jag får helt enkelt sluta vara så sentimental och tänka på att hon är glad och mår bra!

Så nu ser jag framåt istället och planerar att stiga upp vid sjusnåret och ge mig ut och springa en sväng före skolan. Håller tummarna för att det inte regnar!
Nej...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0