Fjäderfä alltså

Laddar nu inför tentan. Fattar ni? Årets sista tenta på fredag. Dessutom är det inte en stopptenta för det har jag inga kvar! I mitt fall kan det visserligen vara mycket mycket dåligt eftersom jag helt klart jobbar bäst under press. Eftersom pressen nu är i stort obefintlig så får det konsekvensen att mitt pluggande blir i stort obefintligt. Ja, faktiskt alltså mindra än vanligt och jag är till och med lite sugen på att skita i skiten och åka hemöver.
Men nej, det klart jag itne struntar i den bara sådär, jag skall ju ha med mig en tjej i bilen ner och jag tvivlar på att hon vill åka i morgon och dessutom väntar jag på fredagens post. Alltså lika bra att göra tentan när jag ändå är här.
 
Jag hittade mina prylar (kompendiet och gamla tentor då eftersom jag inte orkat fara ner till skolan och kopiera upp handouts) och satte mig för att plugga. Jag somnade som ett litet barn ungefär tjugo minuter in i pluggandet kan jag säga för att vakna upp två timmar senare. Hej då hej då nattsömn! Men då kan jag ju ägna natten till att läsa, packa och skriva ut allt jag måste ha med mig ner till stan i alla fall. Tur för mig!
 
Så god natt allihopa!
/Dead man Jim O'Malley

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0