Nu vet jag att jag inte är gammal

Bara så ni vet så är jag inte gammal för är man gammal har man lärt sig av sina misstag. Jag har inte lärt mig av mina misstag helt uppenbarligen för nu sitter jag här och panikpluggar likförbannat till denna tentan också. 
Äntligen är jag i fas med skolan igen (det mina vänner var ett tag sedan, närmare bestämt har jag inte varit helt i fas sedan förra hösten)  men det lär inte vara långvarigt kan jag tro med tanke på veckans tenta där jag idag på allvar inser hur lite jag kan. Trots att jag varje gång lovar mig själv att "till nästa tenta skall jag minsann plugga" så har jag liksom glömt av det ungefär tre dagar efter skrivningen.
Gahhh! Jaja, jag kryper till baka in i min anestesiologi igen dåra. Ses på lördag :S
 

Kommentarer
Postat av: I.C

Att inte lära sig av sina misstag betyder inte att man inte är gammal...bara att man är lite kork..eh..omog...eh..konstig...;)

Svar: Nej nej, det tyder på ungdomlig optimism serrö!
Marie

2012-12-04 @ 22:23:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0