Vad händer om jag trycker här då?

Idag har ju varit en strålande dag. Klockan kvart över nio började vi vår lektion i informationssök. Trodde jag men det visade sig att jag inte kollat schemat så noga och jag får ett samtal ungefär sjutton minuter över nio:
"Hej! Var är du?"
"Vid parkeringen. Jag är där om tre."
"Vänd och gå tillbaka till Syltan." Detta åtföljs av lite skrattande...
"Näe, du skojar! Börjar vi om en timma?" Såklart gjorde vi det.
Det fina i kråksången var att vi var tre personer som misstagit oss och lämpligt nog hade jag inte hunnit äta frukost innan jag for till skolan så Syltan en timme passade fint.
Knepigt det där när folk bara gör som de aldrig gör annars. Jag menar, vi börjar alltid kvart över nio, alltid. Tydligen inte idag. Hm.
På schemat står informationssökande inför kandidatarbetet. Vi får se en kuriosasfilm där man säger att "internet är ännu för proffsen men datorerna är påväg att göra intåg i det svenska folkhemmet" sedan en kort info om hur vi skall söka givna artiklar varpå jag genast ger mig i kast med detta full av motivation som jag nu är.
Nåväl, jag finner artikeln och skall öppna den som pdf och sedan spara för att kunna läsa inför nästa vecka. Så här såg min pdf ut:
Vad tror ni? Kan jag använda denna inför nästa veckas föreläsning?


Kommentarer
Postat av: ~Sol~

Tja, kan du tyda det där är det ju bara att köra hårt. Annars kan det allt bli lite vanskligt. ;)

2012-02-02 @ 13:06:09
URL: http://vonnes.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0