Vad är poängen med det här?

Är det bara min msn? Eller är det flera som, när man skall logga in på hotmailen från sin msn, måste jaga hotmailikonen som en galning?
Så fort min muspekare närmar sig symbolen så skyndar sidan sig att hoppa ner. Jag försöker då att attackera den ovanifrån, likt en hök som spanar för att sedan snabbt dyka neråt. Åh nej, säger hotmail och hoppar snabbt som attan uppåt igen. Ett tredje försök, denna gången med en smygande attack från flanken. Långsamt drar jag pekaren från skärmens utkant och mot mitten men icke! Den jävlen är snabb som fan.
Det slutar med att jag sitter som en idiot med muspekaren fram och tillbaka och svär åt symboljäveln att den skall minsann hålla sig still. Till slut är det precis som den tappat lusten och jag stannar kvar precis där den var från början och jag kan klicka mig vidare.

Ska det vara så här? Ska det det? Va va va?

Kommentarer
Postat av: ~Sol~

Hahaha!

Det där problemet har jag aldrig haft. Mina ikoner sitter där de ska. Är du helt hundra på att det inte är någon som skämtar dig aprilo?

2012-06-05 @ 15:42:47
URL: http://vonnes.wordpress.com
Postat av: Marie

Det är det jag vetat hela tiden, datorn har ett eget liv!

2012-06-09 @ 18:31:36
URL: http://saffeochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0