"Det är inte tentan jag oroar mig för, det är rättningen"

Inte jag som sa detta tio minuter före omtentatillfället i fredags men jag kan inte annat än att instämma med min kursare C.
 
På torsdagen kände jag att jag minsann kunde allt men när man väl får pappret framför sig så dyker det upp i alla fall en fråga som jag helt tydligt "glömt" läsa på om. Jaja, det var en liten fråga det (bara ett poäng) och det skulle väl vara själva djävulen om det är den som fäller mig. 
Obligatoriskt är att, efter skriven tenta, snacka lite utanför salen och så gjorde Alex, Ciggy och jag nu också. Rättas det på samma godtyckliga vis som förra gången blir det nog till att skriva ännu en gång men vi kom fram till att vi svarat ungefär likadant så vi är väl itne ute och cyklar allt för mycket tänker jag mig.
 
Happ happ, då blir det till att vänta tre veckor på resultatet dåra.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0