Vill bara säga att idag är en ledsam dag

Visst visst, det kan vara så att det finns saker som är värre än det jag måste gå igenom ikväll. Lite värre i alla fall. Men det är ändå så sorgligt. Jag har insett att en kär kamrat (nämligen min kaffemaskin) lämnat mig för de sälla jaktmarkerna. Det tog mig någon månad att inse att så är fallet men efter att försökt konstgjord andning medelst vinäger, chockterapi genom en flaska ättika och slutligen kirurgiska ingrepp med både tänger, mejslar och spetsiga saker inser jag att vår tid tillsammans är förbi.
 
Så många gånger har du varit mig trogen, bryggt min espresso i vått och torrt. Funnits vid min sida genom tentastress och morgonångest. 
Jag hoppas du hamnar i en värld full av fina kaffemuggar, lyxiga malningar och en eller annan kaffegök ;). 
Du kommer vara saknad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0