Idag är en trött dag...

Natten till lördag sov jag alldeles för lite. Och drack nog lite för mycket rödvin men det hade ju en eftersmak av björnbär. Klart jag var tvungen att dricka en del då. Dessutom gjorde ju dryckessällskapet det hela ännu lite trevligare.
 
Detta lilla sovandet gjorde att jag inte alls var särklit superpepp på gårdagens utekväll. Det bär emot att erkänna men jag gnällde en hel del hemma innan vi åkte bort för att på sedvanligt vis förfesta. 
Som vanligt blev ju kvällen vansinnigt rolig och lite knäpp också på sitt sätt. Det är lite märkligt när man inte kan titta rakt fram tex... :P
 
Och just det, jag råkade välta. Med en stol. I en vattenskål. Hunden stirrade konstigt på mig.
Du kan vara konstig din byracka! Så det så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0