Sitter och funderar...

...på hur det kommer sig att man blir bjuden på bröllop till en människa man träffat två gånger på ett decennium?! Detta har precis hänt Otto och jag undrar nu hur den blivande maken tänker. En människa man valt att inte hålla kontakt med kan väl knappast vara så uppskattad att man vill ha densamma på sitt bröllop, eller? På stora dagar i mitt liv vill jag ha nära och kära runt mig, är jag konstig? Är det vanligt att bjuda kreti och pleti?

Kan också uppdatera er lite snabbt  om Saffe. Vi var hos veterinären i Göteborg för att ta uppföljande blodprov och resultaten var alldeles utmärkta. Alla levervärden var nu som de skulle och vi kan räkna henne som frisk igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0