Busbrorsan på besök

Igår kom Maria och Björn hit tillsammans med Saphiras snygga bror Melvin. Det blev en kort promenad i mörkret för att de skulle få busa av sig den värsta energin nu när vi inte setts på ett tag. Och busade det gjordes med besked, atter och fram längs grusvägen i kohagen i ett hejdundrande tempo. När vi kom tillbaka in var det gott att värma sig med lite glögg och pepparkakor innan middagen.
Vi bjöd på trerätters med ett litet experiment till efterrätt. Experimentet liknade till stor del en hög med krämig hundskit men smakade som tur var pannacotta med en doft av kaffe. Pannacotta är för övrigt min nya favoritefterrätt, så enkelt men ändå så lyxigt och gott. Mums!

Det blev en sen kväll med mycket sällskapsspel och lite grogg... det märks idag kan jag lova... det är lite segt just nu och då börjar ändå klockan närma sig fem.

Här nedan bjuds på en del bilder från morgonens skogspromenad med de två galna syskonen.

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Nicole

Hej!

Roligt att du hittat till min blogg :) fortsätt gärna att följa oss

Fin din tjej var! Tycker grandisar är så fina!

Det går jättebra att beställa halsband, kika gärna in på www.mcc-design.com, dock har jag ett litet uppehåll nu under storhelgerna

Kram

Nicole, Ciara och Cissi

2010-12-13 @ 20:13:16
URL: http://www.ciaracissi.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0