Resfeber

Idag lider jag av en aning resfeber eftersom jag åker till Edinburgh i morgon på hästtävling.

Vi är sju tjejer ifrån vår årskurs som skall iväg och tävla mot andra veterinärskolor i både hoppning och dressyr. Eftersom jag inte rider så regelbundet längre och det nu är tre månader sedan jag red ungefär så känner jag en viss stress. Det hela gör inte saken bättre när man får reda på att framridningen är tio minuter, varken mer eller mindre. Enda trösten verkar då vara att dressyrprogrammet ser ut som det är ihopsatt för och av nybörjare så jag får sätta min tillit till att jag får en välriden, välutbildad häst som går av sig själv.

Nåväl, önska mig lycka till nu så går jag och packar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0