Förändrad livssituation

Nu är det bra länge sedan jag skrev en rad här och anledningen stavas skilsmässa. Ett par dagar efter nyår kom min make hem och berättade att han "verkligen ville skiljas" och ytterligare ett par dagar senare så berättade han om anledningen...
Det dröjde inte många dagar innan jag och Saphira fick flyttat ut från vårt hem till ett litet litet studentrum alldeles invid skolan. Tyvärr är det bara temporärt och vi måste hitta någon annan bostad under sommaren.
Jag återkommer här när jag vet vad som händer.
//Marie & Saphira

Kommentarer
Postat av: Johanna & Preben

Så ledsen jag blir när jag läser ditt inlägg. Jag hoppas verkligen att det löser sig med bostad och allt. Du och Saffe kommer att fixa detta, ni har ju varandra :) och ni kommer ur det starkare än nånsin. StOOOra kramarskickar jag genom cyberspace! <3

2011-04-13 @ 10:03:39
URL: http://mehund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0