No shave november

Läste på en blogg för någon vecka sedan att det pågår någon slags "no shave november" (och har tydligen gjort så i några år) men att man på twitter uppmanade kvinnor till absolut inte delta i detta.

Varför i helvete inte då undrar jag bara? Skulle det på något vis vara värre med orakade armhålor hos mig än ett fejs fullt av barr hos en man, dessutom med orakade armhålor.

Normalt sett tillhör jag de tjejer som tycker om att raka sig lite varstans men att säga till kvinnor att de är äckliga för att man vägrar göra om det man naturligt fötts med då är man fan ute på hal is.

Jag kan köpa att man gillar rakade armhålor eller vad det nu vara månde, det gör jag själv också både hos kvinnor och män, men när det går så långt som att hävda att en orakad kvinna skulle vara mer osmakligt och ohygieniskt än en orakad man, ja då kan man ju börja undra hur folk är funtade.

Nej, nu jävlar knyter jag näven och säller mig till skaran som inte tänker sponsra gillette i november!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0