Om något ska in...

...måste helt klart något annat bort.

Japp, det är fullt. Tvärfullt. Mitt huvud alltså. Där är glukokortikoider och dess verkningsmekanismer, receptortyper och effekten av stimulering, läkemedelssubstanser och dess biverkningar, indikationer och kontraindikationer.

Hela dagarna sitter vi och tragglar gamla tentor och hoppas att det till på fredag skall ha hunnit fastna tillräckligt mycket för att vi skall ta oss vidare från denna mastodontkurs.

För några dagar sedan
begick jag dock misstaget att råka lära mig vilka som ingick en den ryska Superfemman. Ajaj, skulle jag aldrig gjort. När jag såg någonting intressant skulle jag helt klart bara knipit med ögonen och vägrat titta. Än så länge har det inte framgått vilken kunskap som blev ersatt av Makarov och de andra grabbsen men det lär säkerligen vara det som knäcker mig på tentan.

Nej, inga fler nyheter eller annan allmänbildande kunskap förrän på fredag!

Fina bilder är säkerligen bra att måla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0