Tänk att få sova tills det är dags att vakna

Jag skulle ta en öl med ett gäng vänner igår. EN öl, alltså inte två eller tre eller fler. Det gick ju rätt så bra jag köpte iaf bara en öl och de övriga två blev jag bjuden på.

Självklart är jag tacksam
över mina fina vänner som såg till att jag fick några öl till men detta resulterade ju i att klockan blev lite senare än planerat. När man sedan dessutom pratar i telefon ett par timmar efter man kommit hem så hinner klockan bli runt halv fyra innan man somnar.

Eftersom jag inte behövde upp tidigt idag hade jag inte ställt klockan utan planerade att få sova ut någotsånär så att jag skall orka hålla igång hela kvällen och natten idag då det är tid för Phlugan.
Men nehej, klockan nio vaknade jag och eftersom alla andra i hushållet var mer än vakna hade jag lite svårt att somna om trots att jag försökte. Satte på tv´n, då brukar jag ju alltid somna. Men icke. Det blev till att titta på ett avsnitt av Gilmore Girls och hänga med i deras snabba svada av ord, zappa till något fiffigt barnprogram om hundar som räddar världen från illvilliga katter, lite Efva Attling på fyran innan jag till sist somnade om. I ungefär en kvart sov jag sedan var det dags igen. Men vad fan, det var väl bara att hoppa upp och duscha då.

Så vi får se hur pigg jag är i kväll och hur länge jag orkar hänga med och festa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0