Skåne

Helgen som gick spenderade jag nere i Skåne och fasen vad jag velat stanna kvar där nere, stanna tiden, hoppa på en båt och segla mot evigheten.
Malmö visade sig verkligen från sin bästa sida med underbart soligt höstväder, precis lagom varmt för att promenera vid havet, dricka kaffe på uteserveringar och sitta och titta på båtar på bryggorna.
Lägg till detta det bästa sällskap man kan få så inser man snart att min helg var så gott som fulländad. Tyvärr varar sådant sällan för evigt och jag är nu tillbaka Uppsala som också verkligen visar upp ett höstigt väder om än av ett annat slag...Regn! Men vad fasen, jag gillar det också.
.
Kvällen igår spenderade jag i goda vänners lag hemma hos Alex som bjöd på både tacos och äpplepaj. Vi satt och spånade på när det finns tid för oss att åka till Norrköping och jag insåg att det finns endast en enda helg då det är möjligt och faktum är att det är inte många helger kvar till jul. Satan vad fort tiden går... Jag vill inte! Kan vi inte bara få stanna upp och vara?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0