Trötta dagar och fula naglar

På något märkligt vis så går alla mina söndagar i trötthetens tecken och idag har inte varit något undantag. Förstår inte alls hur det kommer sig jag var ju bara hos Hanna på spelkväll igår... Hmm...

Det var en mycket trevlig liten tillställning med en hel del vin flödande. Tänk så bra fantasi man får när man inmundigat ett gäng glas vitt/rosé. Kvällen bjöd på cowboyboots, avtagbara huvuden och många garv.

Dagen idag har mest gått åt till att fylla magen med diverse onyttigheter (ja, pizza inräknat) och ligga parkerad i sängen. Tänk vad trevligt 21/2 män kan vara.

Har också vart ner och köpt mig en tatoo-tidning för att få lite inspiration. Kolla in törnrosorna här nedanför, vrålsnygga och skulle nog vilja pryda min kropp!
I fredags var jag dessutom hemma hos Elins kille och en polare till honom satt och ritade skräckinspirerande tatueringar Halloween till ära. En av dem var ett litet spöke som snabbt blev döpt till Tampongspöket. Supersöt och måste få hamna på kropp någonstans.


Ninas cowboyboots.


Supersnygga.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0