Hur lång tid skall det ta?

Ja alltså innan man börjar tycka om att träna? Jag har nämligen hört av folk i min omgivning att man blir så smått beroende av att träna och nu undrar jag lite över hur lång tid det egentligen skall ta? När slutar man se det som ett sätt att straffa sig själv för bristande diciplin i livet i övrigt?

Jag menar kom igen. Nu har jag ju ändå tränat flitigt jättelänge...två veckor minst. Det borde väl ändå duga?
En vän hade frågat sin far hur lång tid det tog innan han upplevde ett lyckorus av att springa. Svaret blev två-tre månader(!). Vem fasen orkar hålla ut så länge? Två-tre gånger är min melodi. Händer det inte snart så får det vara...Pfft!


Kommentarer
Postat av: Alex

Face it, det kommer aldrig hända... om du inte hittar en träningsform som kan ge nån sorts lyckorus även fast du håller på att kräkas av utmattning. Ridning på en fin häst t ex. Varför börjar vi inte rida istället för att stå på en jävla maskin och trampa??

2012-04-25 @ 22:19:18
Postat av: Marie

Ja du, jag är inte säker men det kan ha att göra med vår skrala ekonomi...kanske... ;P

2012-04-27 @ 21:03:09
URL: http://saffeochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0