Alltså, borde man låna ett litet barn som förkläde?

I söndags avlades ett besök på Tom Tits i Södertälje. För er som inte känner till Tom Tits så är det någon slags expriment-testa-på-allt-möjligt-som-har-med-vetenskap-att-göra-ställe. På något vis fick jag känslan utav att den egentliga målgruppen är i runda slängar en sidådär 18 år yngre än mig. 
 
Det var i alla fall så det kändes när jag hoppade upp på en stol av enorma propotioner och tittade över det abnormt överdimensionerade bordet och på andra sidan möter blicken på en söt och lockhårig flicka i åttaårsåldern. 
När jag ser mig omkring inser jag att de flesta andra vuxna faktiskt befinner sig på marken och låter barnen kolla in saker men det kändes så typiskt tråkigt. Jag vill ju också leka...
 
Efterlyses: Individ i lämplig storlek och ålder att göra mig sällskap på diverse lekland, djurparker och upptäckarverkstäder. (Min syster har ett tillräckligt litet barn men hon verkar inte så förtjust i moster. Låt dock itne det lura er, jag är en perfekt lektant!)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0