En helt vanlig dag

I morgon är det fredag. Nu är ju det i sig inte något märkligt eftersom att just fredagar tenderar att återkomma med någorlunda jämna intervall men i morgon är ingen vanlig fredag. I morgon är den fredag som innebär att vi jobbat färdigt våra åtta veckor här i Skåneland. 
 
Nu trodde jag ju själv att det skulle kännas som en befrielse men faktum är att det är med lite vemod som jag slutar här. Det har varit mycket underliga veckor men jag har haft vansinnigt roligt och kommer att sakna både Skåne och grabbarna på jobbet.
 
På riktigt så tänker jag att det hade varit kul att komma tillbaka två månader nästa sommar och vi har redan snackat med folket här om det. Skall nog inte vara omöjligt att få komma hit igen. 
 
Nu har jag då alltså ett år på mig att öva upp min skånska ordentligt. "Ålahue, kålhue, fleosugga" :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0