Strålande ute, strålande inne

Idag är en sådan där dag när jag mår alldeles förträffligt och är vansinnigt glad utan att jag egentligen kan hitta någon specifik anledning. Ni vet sådär löjligt glad så att man står och dansar och spelar luftgitarr på plattformen. 
Vi kan säga såhär att polackerna tittar lite konstigt på mig. Ja inte bara de förresten utan alla ruskar lite på huvudena åt mig...men de ler och ser roade ut i alla fall.
 
Det finns ju ett par anledningar som bidrar till mitt goda humör förstås:
 
Nr 1 - det är fredag!
Nr 2 - vi far till Göteborg i eftermiddag (igen).
Nr 3 - i morgon blir det Liseberg.
Nr 4 - jag har fått ett gulligt sms från jordens bästa ;-)
Nr 5 - det är sol!
Nr 6 - jag hittade en ledinflammation.
 
Nämnde jag att det bara är en vecka kvar i Eslöv också?! Tjohoo!!!
 

Kommentarer
Postat av: Bengan

VA FAN TRIVS DU INTE I ESLÖV !!! det kan man ju åtgärda isåfall....

Svar: Alltså du VET att det Eslöv blivit vald till Sveriges tråkigaste ort va?
Marie

2012-08-03 @ 13:59:01
Postat av: Bengan

Ok o jag som har gjort allt för att ni ska trivas o ha det bra...

2012-08-03 @ 14:31:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0