Åtta ödesdigra minuter...

Går den under nu då? Om åtta minuter. Eller enligt vilken klocka? Kanske inte den svenska tiden? Om det är det så kan jag förnöjt konstatera att mina sista åtta minuter i livet skriver jag blogginlägg samtigit som jag printar ut alla mina klinisk-kemi-handouts...vilket visserligen är onödigt om fallet är så att jorden går under eftersom jag då aldrig kommer behöva mina handouts för att plugga.
 
Minuterna innan var lite roligare dock eftersom jag lyssnade av mitt mobilsvar där en viss vän helt klart hämnades mina lördagskvällssånger genom att ha någon slags falskt medley i örat på mig i inte mindre än just åtta minuter. Var han full? Troligen. Men vackert så vackert var det i alla fall. 
 
Nu återstår bara för mig att plugga in det sista om hönssjukdomarna och försöka packa kläder för två veckor hemifrån. Glitter och glamour skall jag tydligen ha. Det är inte det lättaste och absolut inget jag vanligtvis har i garderoben men vi får väl se vad som kan åstadkommas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0