Ibland fyller man år också

Igår fyllde jag visst år. De senaste åren har jag väl inte precis brytt mig om att fira det något nämvärt (har för mig att förra året celebrerade jag genom att gå på Flustret och dansa men icke mer än så), inte för att jag egentligen inte tycker om att fira utan mer för att hela min familj och släkt liksom är i en annan landsända. 
Nu fyllde jag ju ändå 29 år i år (det har att göra med baklängesfyllande och så vidare så att om man är tjej och från Göteborg och uppfyller vissa andra kriterier så fyller man baklänges efter trettio fram tills man är tjugofem varvid man stannar) och egentligen fanns det väl inga planer på att precis fira i år heller men på något vis har jag blivit väldigt mycket uppvaktad ändå.
 
Så tack alla ni som på olika sätt förgyllde min dag; alla ni som skickade roliga små mess, ni som ringde, Du som sjöng, ni som bjudit på lunch, ni som bringade blomma, ni som gett mig presenter i olika former både bubbel och pengar, ni som bjöd på en trevlig kväll, ni som kramades, ni som pussades,  ni som fejsbookade, Du som snökonstnärerade, Du som la tid på att fixa mig ett alldeles orginellt och snyggt armband!
 
Ni är underbara hela högen och jag vet inte vad jag gjort för att förtjäna all denna uppmärksamhet. Pussar och kramar till er sköningar!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0