I Fjärås blir man bortskämd

Jag är inte riktigt stolt över det men faktum är att jag älskar att åka hem till mamma och bli bortskämd. När jag väl är där regraderar jag på någotvis till att bli en bortskämd liten snorunge som mest sitter på rumpan.
Visst visst, jag diskade undan efter frukosten en av dagarna men det var ju helt enkelt för att mor min inte var där just då och jag alltså tagit klivet upp och blivit den vuxna Marie igen, hon som faktiskt kan både duka, laga mat och diska undan.
Mesta delen av tiden där blev jag smått uppassad på och min mor och hennes sambo gjorde allt för att jag och min vän skulle känna oss välkomna. 
Det blev mängder av god mat, framdukad frukost och färdigt kaffe när vi behagade masa oss upp ur sängen och vin direkt ur dunken :P
Tackar för en trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0