Järna det!

Jo men ni förstår att det är till att lämna Skåne för en helg. (Fasen vi har ju varit här i fyra veckor utan avbrott. På tok för länge!) Från början var tanken att vi skulle till Götlaborg (finns inget vackrare ställe så här i sommartider) men vissa logistiska problem (läs: jag kunde inte fixa boende till fyra personer bara sådär, svårt att husera in oss någonstans i stan) gjorde att vi fick tänka om. Nu skulle man ju kunna tänka sig att jag skulle fixa boende till bara mig och Alex och få vistas i den underbaraste staden av dem alla men det skulle ju innebära att jag inte fick träffa en viss någon på i alla fall en månad till. Mycket tråkigt om jag får säga det själv!
 
Istället drar vi lååångt norröver, eller i alla fall till Norrköping (Linköping? ;-)) för Alex del och Järna för min del. Vet inte hur det skall gå att vistas en hel helg bland antroposoferna där uppe. Håll tummarna för att jag kommer hem precis som jag åkte...eller hem alls. :P
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0