Man tänker sig att efter två veckor borde saker och ting ha klarnat.

Det har det inte kan jag lova. Jag är mer förvirrad än någonsin.
"Vart skall jag gå?"
"Vart börjar jag efter rasten?"
"Har jag rast nu igen?"
"Kan jag få ett knivstål för dummies?"
"Men alltså kan får ha stora flundran?"
"Är det här en böld?"
"Skall jag skicka in den?"
"Vilken kroppshalva tillhör organen?"
"Men han sa ju att jag skulle göra så..."
"Vad menar polacken?"
"Aha, är han inte polack?"
"Aha, var han polack!"
"Men lammpersonen löser ju av."
"Är inte du på lamm?"

Ja ovan är sådant de stackarna får av mig och Alex dagligen men de får fasen skylla sig själva här. Mer inkonsekvens personal emellan får man nog leta efter. Missförstå mig inte nu, gubbarna är underbara och jävligt sköna men man kan inte förvänta sig samma svar kring ett fenomen om man frågar två olika arbetskamrater.
Så nu har jag helt enkelt övergått till en enda regel: Lyssna på Bengt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0